Melinas och Lovisas blogg

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Snällt, eller?

Hej. Läste nyss inlägget som Melina skrev. Nej, jag har inte rännskita, duschade eftersom jag har ridit!

Lôvisa:DET ÄR SANT ATT JAG INTE SATT OCH SKET!!!

Melóna:ELLER? ;)


Vi har byggt på våran koja, när vi kom till backen så var allt vi byggde igår borta! Vi började bygga en till koja.. Den blev då nästan klar, bättre än förra. Ska dra nu.


Puss på sidfläsket från Lovisa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tjoo alla! Grymt längesen jag eller Melina bloggade så jag slänger in ett litet inlägg nu. Har haft det skitabra i alla fall. Tänkte fixa in en ny design som jag ska göra NU! Skriver därför inget mycket men jag kommer köra igång med bloggandet här ...

Sitter här på mitt bord i mitt rum och funderar på vad jag ska städa bort nu. Dx Saknar min fina fru lovisa och hennes lavalampa. R.I.P Har inget att säga! Men vet dock att lille sloffsidoran har rännskita igen! Man känner stanken hit .__. ge dig ...


Tjenare alla gulliga bloggläsare, nää lite seriös måste man vara. Hejsan. Melina har ju farit hem! Det är tråkigt utan henne. Hoppas att Melóna läser detta.. Jag har tagit en bloggpaus på min blogg.se, som det ser ut nu bloggar jag på 2 bloggar men a...

Sitter nu här och skriver på Lôvisas data :* man får ju passa på när hon är lös i kistan och sitter på toa och rännskiter.   Trevligt, trevligt.. :) Btw så stör jag mig på bilden som är svartvit på mig och lôvisa xD jag ser ut som.. Jag vet inte va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards