Melinas och Lovisas blogg

Alla inlägg den 1 januari 2012

Hej. Som ni ser så har jag och Melina fixat en design, den är bara tillfällig. Man vill ju som ha lite snyggt på bloggen innan den riktiga designen kommer! Som det ser ut nu så kommer Sofia inte fixa en, men vi ska övertala henne.. Hoppas att det går. Yeesss, hon ska göra en header. Men när den är klar så stoppar vi in den, misstolka inte. Vi ska nog snart lägga oss, BTW... DET ÄR DEN ANDRA JANUARI NU DUDES!!! SUG MIN SKOSULA! :'D Allt som skrevs med stora bokstäver var från Melina 

JA DET VAR DET!!  


Kram från Lovisa.

MEN INTE FRÅN MELINA! FÖR NI FÅR EN PUSS PÅ SIDFLÄSKET ISTÄLLET!     

jAAG SITTER HÄR OCH HAR DET BRA! :D

Lille traxxas har tagit över lôvisas revir. Hanar nu för tiden.. Lovisa är en flicka :'D thtihihii

hennes lavalampa har tagits över av en glitterlampa.. r.i.p fina lavalampa.. ska aldrig glömma dig :'(

LOVISAS KULBURK VÄGER JÄTTEMYCKET!!! ´D:<

vi har grävt finfina 'grejer' ;) i ett högt berg!! OwO 


det var allt en chäy från stockholm kom på! ha det gött köttbitar små <3


love ya ;*******

Hejsan! Sofia ska ta och fixa en header till oss. Melina tar bilder nu, men lägger snart upp bilderna Sofia. Vi har tagit grymt mycket fjortisbilder. Vi är snyggast, hetast och bäst. Bara så att alla vet det!!

 Så här ser då jag ut!


Kram från Lovisa  



Hej och välkommen till våran blogg! Vi är två tjejer en på 12 och en på 13 år. Jag alltså Lovisa är 12 och Melina eller Melóna som hon kallas är 13. Jag (Lovisa) gillar gymnastik, vara med kompisar, MELINA, rida, vara med djur och mycket mer. Jag ( melóna) gillar LOVISA, MAT!!!, MITT SOVRUM, LOVISA!!!!, mina feta råttor!, lovisas tänder, Lôvisa, att ligga på madrASSEEN, min iphone, sofias headerss, mina mössor, lovisa, rita, mat, pennor, VODODOCKOR!!, lovisas trasiga lavalampa (r.i.p), lovisas sätt att cepe skratta, japan (håhåhåååå), manga och lovisa.. OCH INNEBANDY OCH KA-RA-TE. jAG GILLAR OCKSÅ gillar kött och skosulor! -.- '''''''''''''''''''''''''''''''''''' FEEEEL THAT BIATCHHEEASH! HAHAH, fint Melina skriver..


Kram från oss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards